»Pred desetimi leti smo govorili, da so največje žrtve prebivalci z manj dohodka in mlade družine. Danes so v bistvu družine, v katerih sta oba od staršev zaposlena, imata v redu plačo, ampak si žal ne moreta privoščiti življenja v Ljubljani.«
»Težava je prav v tej samopodobi Ljubljane. Ljubljana se ima za najlepše mesto na svetu in se poskuša kot nevesta vedno bolj olepševati zato, da bi se lažje iztržila v zameno za lepotilne posege.«
»Njegove stilizirane lisice, ki jih sopostavlja z besednimi zapisi kot enakovredno likovno komponento, so pretkane komentatorke družbenopolitične klime v naši državi: so mojstrice besednega humorja, ki so širši javnosti dostopne tudi na spletu.«
»Ta 'kreativna' strategija pristopa k oglaševanju, v kateri trčita ekonomija in ekologija, v prostoru kulturne krajine deluje kot tujek, ki bi ga lahko razumeli tudi kot svojevrstno intervencijo neoliberalne logike – kot komercializacijo podeželja, s katero teži k preoblikovanju prostora v lastni dekor.«
»Yugo je v ZDA doživel kar slavo, bilo je neko obdobje, ki so mu rekli kar yugomanija, saj mu je bilo posvečenega toliko medijskega prostora kot nekemu avtomobilu iz socializma, ki se v Ameriki prodaja za 4000 dolarjev.«